Vremenska napovedTrenutne razmerePadavine in opozorilaVodne razmereVreme SlovenijaHribi in smučiščaPrometne informacijePotresi

Trasa in potek kolesarskega maratona Franja od 7. do 9. junija

6. junij 2019, Promet.si, Novice, Promet

Kolesarski maraton:

- v petek, 7. junija, med 12. in 21. uro, kronometer;

- v soboto, 8. junija, med 8. in 12. ter 12. in 21. uro, Barjanka in družinski maraton;

- v nedeljo, 9. junija, med 7. in 21. uro, veliki in mali maratona.

Start in cilj vseh maratonov prireditve bo v BTC (razen »Barjanke«, start na Kongresnem trgu, cilj v BTC). Interaktivna karta.

KRONOMETER: petek, 7. 6. 2019, start 16. – cilj 21. uri, relacija Ljubljana (BTC) – Domžale – Ljubljana (BTC).

Trasa in potek: v Ljubljani v BTC-ju, na Ameriški ulici (start ob 16:00) – desno na Šmartinsko cesto – naravnost po Šmartinski cesti mimo Moskovske ulice – naravnost po Šmartinski cesti mimo Clevelandske ulice (preko ljubljanske obvoznice H3) – naravnost po Šmartinski cesti mimo Ceste v Šmartno, mimo Trbež - levo na ulico Podgorica v križišču s priključkom AC Sneberje (A1) – naravnost preko križišča z Zasavsko cesto (G II. – 106) – na RC III. 644 skozi Podgorico - naravnost po Savski cesti do Domžal – naravnost na Ljubljansko cesto preko križišča s Karantansko cesto – levo v »enosmerno« Kolodvorsko – po Kolodvorski levo mimo ŽP – nazaj do Ljubljanske ceste – levo proti Savski cesti – v križišču s Karantansko desno na Savsko cesto. Dirka potem nazaj poteka do cilja, v obrnjenem vrstnem redu, po Savski cesti – Šmartinski – levo na Ameriško ulico (cilj v BTC, predvidoma ob 21:00).

Na vseh navedenih cestah in ulicah bo veljala popolna zapora prometa, razen na Šmartinski cesti med Kajuhovo cesto in Clevelandsko ulico, bo za promet zaprto desno smerno vozišče (fizično ločeno), gledano v smeri proti Clevelandski ulici.

Sobota, 8. junija 2019

BARJANKA, start ob 8. – cilj 12. uri: dolžina 83 km.

Trasa in potek: Ljubljana, Kongresni trg (start 8. uri) – Slovenska – desno na Aškerčevo – naravnost preko Prešernove – levo na Tržaško – naravnost po desnem smernem vozišču Tržaške ceste – naravnost preko Oražnove – naravnost preko Šestove – naravnost mimo Gregorinove  – naravnost mimo Viške – naravnost preko Tbilisijske – mimo izvoza iz AC – naravnost mimo Ceste v Gorice - naravnost mimo Ceste na Ključ – naravnost mimo izvoza iz AC/Brezovica – levo iz Tržaške na Podpeško – pred železniško progo desno na Pot na Plešivico – po makadamu do Podplešivice (7.2 km levo), skozi Log v smeri Bevk – na koncu Loga iz barjanske ceste v križišču levo na prednostno cesto, ki povezuje Log in Bevke (križišče z Loško cesto, cca. 30 m za nadvozom nad AC/ RC II. 409-> Log, odcep iz Tržaške ceste smer Bevke) – naravnost do Bevk, pri obvestilni tabli (2,5 km Drenov Grič) se zavije desno proti Drenovem griču  – po vožnji po novem asfaltu se pred avtocesto zavije levo na naslednji makadamski odsek in se ob AC nadaljuje do Sinje Gorice – v krožišču drugi izvoz desno na Pot na Tojnice (mimo Kemisa, pri strugi Ljubljanice se pod mostom pelje po nepopravljeni cesti , nato desno po Opekarski cesti do »Tržaške ceste« – levo na Ljubljansko cesto– naravnost po Ljubljanski mimo izvoza/uvoza iz AC– v križišču s Cankarjevim trgom v levo na Sternenovo– naravnost do Verda – levo skozi križišče po poteku prednostne ceste (50m pred gasilskim domom) – na RC III. št. 642. – naravnost do Bistre (postanek 5-10min) – nato naprej skozi naselje Dol, do naselja Borovnica – skozi Borovnico po Ljubljanski cesti – pred tablo konec naselja Borovnica odcep v desno  – skozi naselje Breg - do naselja Pako – naprej skozi naselja Goričica – Prevalje – Kamnik pod Krimom – Podpeč – v krožišču prvi izvoz desno smer Jezero – pri odcepu desno za Jezero, kolesarji imajo 2. okrepčevalnico pri gostišču Jezero, nato se peljejo okoli jezera v nasprotni smeri urinega kazalca in se priključijo nazaj na RC 642 – po 5. min se pot nadaljuje skozi Podkraj proti Tomišlju, pred naseljem Brest se pred mostičkom zavije – levo v smeri kraja Lipe »mimo Iškega morosta« po petem makadamskem odseku proti Črni vasi – v Črni vasi pri gostilni Piadora/Barjan se zavije v desno – na prednostno Ižansko– po Ižanski naravnost – desno na Brglezov štradon - na koncu Brglezovega štradona – desno na šesti makadamski odsek »Brest« - naravnost in po poteku makadama v levo do Pizzerije Mars v naselju Brest – preko križišča naravnost do Iške loke – naravnost do naselja Ig – v »trianglu« Staje/Banija pri (KIG-u) zavoj v levo – nekje na Igu bo še zadnja okrepčevalnica – kolesarji nato nadaljujejo naravnost po Baniji – na krožišču z Ljubljansko cesto – prvi izvoz v smeri Škofljice po ulici Zabrv – naravnost in levo po Malnarjevi – po prečkanju mostu čez Kremenico – zavoj levo na makadam mimo ostanka kolišča – naprej do Babnogoriške ceste – levo proti Šinkovemu štradonu – na koncu Šinkovega štradona – levo na Hauptmanco – desno na Ižansko cesto - naravnost po Ižanski cesti preko križišča s Peruzzijevo in Črnovaško - naravnost preko križišča z Jurčkovo in Hladnikovo - z Ižanske naravnost na Hradeckega cesto – desno na Litijsko – levo na Kajuhovo – naravnost preko Zaloške – desno na Šmartinsko - naravnost mimo Ulice Ambroža Novljana-uvoz Mercator – desno na Ameriško, cilj BTC (12. uri).

DRUŽINSKI MARATON, start ob 16. - cilj 17.30 uri: dolžina 24 km.

Trasa in potek: Ljubljana BTC / Ameriška– Šmartinska – naravnost preko Ul. Gradnikove brigade– Šmartinska AC– Sneberje, priključek z avtocesto– Šentjakob – naravnost preko Zasavske ceste– Podgorica – Dragomelj – desno v Dragomlju  – desno pri kapelici – skozi podvoz pod AC mimo DARS (NC) – na Pšati levo v križišču pred mostičkom– naravnost skozi Bišče – preko mosta čez Kamniško Bistrico – skozi naselje Selo – v križišču levo– skozi Ihan po Breznikovi – preko AC – skozi Zaboršt po Ihanski cesti – levo na sem. Križišču pri Hotelu Krona (Ihanska-Krumperška) – naravnost po Poti za Bistrico – Domžale mimo Stadiona po Kopališki – preko Krakovske na Cesto Talcev – preko Karantanske v desno ( naravnost po Slamnikarski – levo na Ulico Matije Tomca – levo na Ljubljansko cesto (okrepčevalnica / 10. min) - naravnost preko Karantanske na Savsko -  Dragomelj – Podgorica – Šmartinska cesta – pri nadvozu nad AC kolesarji zavijejo na desno smerno vozišče) – BTC (Ameriška / cilj 17:30).

Nedelja, 9. junija 2019

VELIKI MARATON, start ob 9. uri: dolžina 156 km, Ljubljana - Vrhnika - Logatec - Godovič - Idrija - Cerkno - Kladje - Sovodenj - Škofja Loka - Vodice - Tacen - Ljubljana.

Trasa in potek: Ljubljana BTC - Šmartinska - Kajuhova – Litijska - Poljanska – Roška – Karlovška – Zoisova – Aškerčeva - Tržaška - Brezovica - Vrhnika (09:36) - Logatec – Kalce (09:53) - Godovič. Ponovno na Jeprci (11:57) - Zbilje - Smlednik - Vodice - Skaručna - Šmartno -Tacen - Brod - Miheličeva - Obvozna cesta (Nemška) - Dunajska – Dimičeva - Kranjčeva ulica - Pokopališka - Šmartinska - BTC hala "A" pri Simobilu cilj.

Za ves promet bodo med maratonom zaprte naslednje ceste:

Spust od Godoviča proti Idriji (med 50. in 60. kilometrom, G102), med 09.40 in 13.05.

Vzpon iz Cerknega na Kladje ter spust proti Trebiji (od 80. do 95. kilometra), med 10.40 in 15.00.

Cesta med Tacnom in BTC Cityjem, cilj (med 146. in 156. kilometrom), med 12.00 in 17.00.

MALI MARATON, start med 10:20 - 10:40:

Trasa in potek: start v Ljubljani BTC. Trasa je do križišča Tržaška-Cesta na Ključ, od tu dalje se s Tržaške ceste zavije desno na Cesto na Ključ proti – Cesti Dolomitskega odreda - Dobrova (10:47) - Horjul - Vrzdenec (11:08) - Lučine - Gorenja vas, kjer se priključi trasi velikega maratona.

Maraton se bo zaključil s podelitvami priznanj za najboljše, od 16. ure dalje na startno/ciljnem prostoru v BTC Cityju.

Vir: Maraton Franja, Policija

Objavljeno 6.6.2019 v/na Promet.si

Sferično snemanje vozišča

10.4.2024, Promet.si

Zaradi sferičnega snemanja na avtocestah in hitrih cestah so načrtovane, meritve v soboto in nedeljo (13. in 14. 4., predvidoma med 8:30 in 15:00) na odsekih:

Dela na A2, med priključkoma Jesenice vzhod in zahod (Lipce - Hrušica) - Gorenjska

3.4.2024, Promet.si

Meritev stanja vozišč z merilnim vozilom - marec in april 2024

26.3.2024, Promet.si

Od petka, 29. marca do 9. aprila bodo izvajali meritve stanja vozišč na avtocestah in hitrih cestah.

18 let - Prometnoinformacijskega centra

14.3.2024, Promet.si

18 let – Polnoletni Prometno-informacijski center – 15. 3. 2024

18 let Prometnoinformacijskega centra 15. 3. 2024

Promet vsak posameznik dojema po svoje. Poznamo različne vrste prometa: cestni, pomorski, letalski, železniški… Z razvojem infrastrukture, globalne družbe in tehnologije pa so postale pomemben del tudi prometne informacije.